19 April 2015, 19:15
Zo, vandaag maar weer eens onder de motorkap. Dit keer de warmloopregelaar afstelbaar gemaakt:
![[Afbeelding: 2ue4pig.jpg]](http://i61.tinypic.com/2ue4pig.jpg)
Gaatje boren 5 mm. Totaal 13 mm diep
![[Afbeelding: 2l95rh1.jpg]](http://i59.tinypic.com/2l95rh1.jpg)
M6 tap erdoor
![[Afbeelding: 2re5r9g.jpg]](http://i57.tinypic.com/2re5r9g.jpg)
M6 bout met contra moer erin draaien
![[Afbeelding: 2z56o00.jpg]](http://i59.tinypic.com/2z56o00.jpg)
Onderste inbusbout vrijmaken om goed af te kunnen stellen.
Druk bij koude motor afgesteld op 1,6 bar: prima koude start !
![[Afbeelding: 2ue4pig.jpg]](http://i61.tinypic.com/2ue4pig.jpg)
Gaatje boren 5 mm. Totaal 13 mm diep
![[Afbeelding: 2l95rh1.jpg]](http://i59.tinypic.com/2l95rh1.jpg)
M6 tap erdoor
![[Afbeelding: 2re5r9g.jpg]](http://i57.tinypic.com/2re5r9g.jpg)
M6 bout met contra moer erin draaien
![[Afbeelding: 2z56o00.jpg]](http://i59.tinypic.com/2z56o00.jpg)
Onderste inbusbout vrijmaken om goed af te kunnen stellen.
Druk bij koude motor afgesteld op 1,6 bar: prima koude start !
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029