30 December 2014, 17:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 December 2014, 17:17 door Nicolaas H.)
Ik was bij Nordicar vandaan gekomen waar ze zeiden dat het waarschijnlijk UNF 1/4 was en stuurden mij door naar Fabory.
Bij Fabory hebben zo'n draadmeter o.i.d. op het boutje gezet en kwamen uit op BSF ... Ik weet niet of dat erg dicht bij elkaar ligt maar bij Fabory leken ze me erg stellig dat het geen UNF 1/4 was.
Voorlopig kan ik dus het draaipunt loshalen, de pomp omhoogtrekken en het draaipunt weer vast en de M8 op de beugel zelf ook snel vastdraaien. Klusje voor twee paar handen, denk ik. Ha!
Heb nog even gekeken; mijn pomp heeft hetzelfde nummer als deze:
http://en.bildelsbasen.se/?index=default...d=26820507
Bij Fabory hebben zo'n draadmeter o.i.d. op het boutje gezet en kwamen uit op BSF ... Ik weet niet of dat erg dicht bij elkaar ligt maar bij Fabory leken ze me erg stellig dat het geen UNF 1/4 was.
Voorlopig kan ik dus het draaipunt loshalen, de pomp omhoogtrekken en het draaipunt weer vast en de M8 op de beugel zelf ook snel vastdraaien. Klusje voor twee paar handen, denk ik. Ha!
Heb nog even gekeken; mijn pomp heeft hetzelfde nummer als deze:
http://en.bildelsbasen.se/?index=default...d=26820507
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]

