30 December 2014, 16:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 December 2014, 17:10 door Marc1970.)
Volgens mij houdt de spanbout de pomp niet op zijn plek maar 1 vd andere bouten. Als ik de V snaren span, haal ik de moer aan de achterkant (die nu mist bij jouw pomp) iets los, en de grotere bout in het draaipunt, en verdraai dan de stelbout tot strak. En dan de grote bout/moer weer vast (kan zijn dat deze bout niet het draaipunt is).
Dacht ik me te herinneren (de V snaren hoeven niet zo vaak strakker).
Het UNC karakter vd stelbout kan komen omdat de pomp uit de USA komt. Fabory heeft ze zeker en verkoopt ze per stuk. BSF lijkt me wel erg exotisch?
Ah wacht, de stuurpomp heeft een klem- en een stelbout, de dynamo draait om rubber bussen en heeft alleen klemmende stelbout. Was hoogtijd mijn V snaren te spannen, wat een nuttig forum is dit toch.
Dacht ik me te herinneren (de V snaren hoeven niet zo vaak strakker).
Het UNC karakter vd stelbout kan komen omdat de pomp uit de USA komt. Fabory heeft ze zeker en verkoopt ze per stuk. BSF lijkt me wel erg exotisch?
Ah wacht, de stuurpomp heeft een klem- en een stelbout, de dynamo draait om rubber bussen en heeft alleen klemmende stelbout. Was hoogtijd mijn V snaren te spannen, wat een nuttig forum is dit toch.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969