2 May 2006, 20:10
Nou ben ik natuurlijk erg makkelijk met zelf dingen doen, maar als het om een klein verschil gaat zou ik eens proberen de fuseekogelshouder iets te lossen en wat te verschuiven in de gewenste richting.
Hiermee kan je de askanteling wellicht aanpassen zonder vijlen.
Lijkt me sterk dat er geen millimetertje beweging tussen de bouten en hun gaten zit.
Ik heb hier Haynes en die zegt dat vanaf 1979 auto met stuurbekrachtiging links en rechts verschillende fuseekogels hebben. Check dus eens of ze wel elkaar speigelbeeld zijn zeg maar, en niet twee linkerfuseekogels bijvoorbeeld.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je met een brander je wielophanging kan aanpassen (dat met die vijl en hamer snap ik wel).
Marc
Hiermee kan je de askanteling wellicht aanpassen zonder vijlen.
Lijkt me sterk dat er geen millimetertje beweging tussen de bouten en hun gaten zit.
Ik heb hier Haynes en die zegt dat vanaf 1979 auto met stuurbekrachtiging links en rechts verschillende fuseekogels hebben. Check dus eens of ze wel elkaar speigelbeeld zijn zeg maar, en niet twee linkerfuseekogels bijvoorbeeld.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je met een brander je wielophanging kan aanpassen (dat met die vijl en hamer snap ik wel).
Marc
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

