14 August 2014, 23:17
Inderdaad zitten de kabels nog kruislings. Ik heb ze niet losgehad. Als ik er nog eens goed over nadenk is het alleen de grote veer bij de remvoeringen die er voor zorgt dat de kabel weer naar buiten getrokken wordt.
En er schiet me nog iets te binnen: de remvoeringen worden door de platte veren tegen het hiiteschild aangedrukt wat voor extra frictie zorgt die ook niet
echt bijdraagt dat de voeringen weer in de oorspronkelijke stand terugkeren.
Of is het misschien een idee om de platte veren (zijn ook nieuw) iets te verbuigen zodat de voeringen wat meer bewegings vrijheid hebben?
En er schiet me nog iets te binnen: de remvoeringen worden door de platte veren tegen het hiiteschild aangedrukt wat voor extra frictie zorgt die ook niet
echt bijdraagt dat de voeringen weer in de oorspronkelijke stand terugkeren.
Of is het misschien een idee om de platte veren (zijn ook nieuw) iets te verbuigen zodat de voeringen wat meer bewegings vrijheid hebben?
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden

