Van stekker naar spruitstuk is een stukje draad van hooguit 50 cm, 1 mm2, de weerstand van die draad is 0,0175 ohm/meter, dan is 0,5 ohm een beetje veel. Ervanuitgaand dat de draad niet breekt zomaar halverwege zou ik de aansluitingen eens loshalen en schoonmaken.
Wel vreemd dat het ineens problemen geeft. Toch ook de draad zelf maar nameten. De draadjes zitten met oogjes vast onder de boutjes waarmee de injectorrail vastzit. Middenop het schutbord gaat een gevlochten draad naar het kleppendeksel.
Vanaf de dynamo gaat een korte draad naar het blok. Vanaf de accu gaat een blauwe naar het blok. Dat zijn de belangrijkste.
Wel vreemd dat het ineens problemen geeft. Toch ook de draad zelf maar nameten. De draadjes zitten met oogjes vast onder de boutjes waarmee de injectorrail vastzit. Middenop het schutbord gaat een gevlochten draad naar het kleppendeksel.
Vanaf de dynamo gaat een korte draad naar het blok. Vanaf de accu gaat een blauwe naar het blok. Dat zijn de belangrijkste.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969