10 July 2014, 20:18
Ik ben eerst eens even aan het meten geweest, op de connector welke op de LMM wordt aangesloten meet ik op pin 1 naar massa (op het inlaatspruitstuk) een weerstand van 0,5 ohm . Op pin 5 meet ik met het contact aan netjes 12V, de spanning die vanaf het brandstofrelais komt.
Marc schreef al dat de weerstand van pin 1 maar massa 0 ohm dient te zijn en dat een hogere weerstand al voor problemen kan zorgen.
Ben inmiddels al opzoek gegaan naar de massadraad maar die heb ik nog niet gevonden, waar zou die moeten zitten?
De gasklepschakelaar zal ik ook nog even controleren.
Marc schreef al dat de weerstand van pin 1 maar massa 0 ohm dient te zijn en dat een hogere weerstand al voor problemen kan zorgen.
Ben inmiddels al opzoek gegaan naar de massadraad maar die heb ik nog niet gevonden, waar zou die moeten zitten?
De gasklepschakelaar zal ik ook nog even controleren.