Dag
Hij/zij? rijdt op het moment alleen nog in de twee.De voorste remband heb ik met de hand afgesteld. Doe ik het volgens het boekje dan staat ie te strak, ook met een slag terugdraaien. Dus langzaam aangedraaid tot de wielen nog net niet vaststaan (gelijk je een fietstrommelrem afstelt
Wanneer hij terug wilt schakelen naar de ÃÃn staat ie meteen stil. In de achteruit komt hij niet van de plek. De achterste band laat zich wel terugstellen maar met achteruit duwen blijft deze blokkeren. Ik kan de bijbehorende servo (drukcilinder) weer uitbouwen en kijken of die blijft hangen.
Maar dan blijft, ook al werkt dat dadelijk weer, er geen verklaring voor het feit dat ie niet in de de drie wilt en denk ik toch aan verstopte oliekanaaltjes. Misschien kijk ik daar nog naar en anders zet ik een schakelbak in de auto. Waarbij ik hoop dat de motor tot tot achterasafstand hetzelfde is van een automaat met bijbehorende cardan als van een schakel met bijbehorende cardan.
Oftewel dat ik niet ook nog eens de achteras mee moet vervangen.
Liever nog een vierbak met overdrive eronder, maar die vind ik nergens. Ik neem aan dat het verbruikverschil dan van 1 : 6.5 naar misschien wel 1 : 7 of 8 gaat.
Ik laat horen hoe ik verder freubel.
Hij/zij? rijdt op het moment alleen nog in de twee.De voorste remband heb ik met de hand afgesteld. Doe ik het volgens het boekje dan staat ie te strak, ook met een slag terugdraaien. Dus langzaam aangedraaid tot de wielen nog net niet vaststaan (gelijk je een fietstrommelrem afstelt

Maar dan blijft, ook al werkt dat dadelijk weer, er geen verklaring voor het feit dat ie niet in de de drie wilt en denk ik toch aan verstopte oliekanaaltjes. Misschien kijk ik daar nog naar en anders zet ik een schakelbak in de auto. Waarbij ik hoop dat de motor tot tot achterasafstand hetzelfde is van een automaat met bijbehorende cardan als van een schakel met bijbehorende cardan.
Oftewel dat ik niet ook nog eens de achteras mee moet vervangen.
Liever nog een vierbak met overdrive eronder, maar die vind ik nergens. Ik neem aan dat het verbruikverschil dan van 1 : 6.5 naar misschien wel 1 : 7 of 8 gaat.
Ik laat horen hoe ik verder freubel.