17 June 2014, 22:41
Tja ik vind het ook leuk dat ik het aandurf. Maar wel met lichte vrees 
Hij zit weer in elkaar. De winst is dat hij goed strak schakelt, dat de achteruit het weer doet, maar in de drie wilt hij nog steeds niet ;(
Wat ik me afvraag is wat maakt dat de auto in zijn drie schakelt. Wanneer je normaal het gas loslaat gaat hij eerder in zijn drie. Kwestie van drukverandering? De kickdownkabel heeft denk ik sowieso geen invloed want die is bij loslaten gas sowieso ontspannen. Vreemd was dat de auto op de snelweg van het ene op het andere moment bij constante snelheid ineens terugschoot in zijn twee. Is dit plotselinge slip of een mechanisch palletje dat verschiet. Ik ga eens kijken of ik vinden kan of er iets verantwoordelijk is voor het overgaan in de drie en of dit te stellen is. Wie weet waar die specifieke plek zit mag het laten weten

Hij zit weer in elkaar. De winst is dat hij goed strak schakelt, dat de achteruit het weer doet, maar in de drie wilt hij nog steeds niet ;(
Wat ik me afvraag is wat maakt dat de auto in zijn drie schakelt. Wanneer je normaal het gas loslaat gaat hij eerder in zijn drie. Kwestie van drukverandering? De kickdownkabel heeft denk ik sowieso geen invloed want die is bij loslaten gas sowieso ontspannen. Vreemd was dat de auto op de snelweg van het ene op het andere moment bij constante snelheid ineens terugschoot in zijn twee. Is dit plotselinge slip of een mechanisch palletje dat verschiet. Ik ga eens kijken of ik vinden kan of er iets verantwoordelijk is voor het overgaan in de drie en of dit te stellen is. Wie weet waar die specifieke plek zit mag het laten weten
