2 May 2014, 23:50
Hi Boedr, heb alles geprobeerd: nieuwe stekkers eraan, tot nieuw contactslot. Heb altijd gedacht dat pen 15 het startsein gaf voor het laten draaien van de brandstofpomp voor een paar seconden. Bij 4 relais is dat dus niet het geval. Ook niet in testopstelling. Bovendien geeft het schema in de greenbooks ook aan dat er niks gebeurt......
De overboostswitch onderbreekt de massa van het relais indien nodig.
Zelfs een nieuwe massadraad getrokken om zeker te zijn van een goede massa van het brandstofrelais.
Heb de Volvodealer een grote slagroomtaart belooft als zij mij konden vertellen hoe het zit..............
Voorlopig lekker mijn eigen LPG relais er maar in.........
De overboostswitch onderbreekt de massa van het relais indien nodig.
Zelfs een nieuwe massadraad getrokken om zeker te zijn van een goede massa van het brandstofrelais.
Heb de Volvodealer een grote slagroomtaart belooft als zij mij konden vertellen hoe het zit..............
Voorlopig lekker mijn eigen LPG relais er maar in.........
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029