1 May 2014, 23:04
Dan moet je even kijken of alle pinnen op de juiste manier in de stekker zitten, zelf ook even mee bezig geweest daar er bij mij niet eens zon stekker zit, lang leve knutselaars..., als je het bedradingschema erbij pakt kan je alles mooi terrug nagaan.
ten eerste, probeer een oud relais, bij mij was het relais +-2 jaar geleden vervangen maar was zo dood als een dodo een oud relais hartstikke verroest werkte prima..., oude was niks aan te zien, meestal is dat wel (mischien slechte batch relais?)
ten tweede heb jij je overboost switch goed aangesloten en werkt deze goed, deze schakelt het brandstofrelais uit in geval van teveel turbodruk ligt dat stekkertje ergens aan de massa of is die sensor brak dan zal hij ook niet veel doen.(denk dat je dit stekkertje bedoelt)
ten eerste, probeer een oud relais, bij mij was het relais +-2 jaar geleden vervangen maar was zo dood als een dodo een oud relais hartstikke verroest werkte prima..., oude was niks aan te zien, meestal is dat wel (mischien slechte batch relais?)
ten tweede heb jij je overboost switch goed aangesloten en werkt deze goed, deze schakelt het brandstofrelais uit in geval van teveel turbodruk ligt dat stekkertje ergens aan de massa of is die sensor brak dan zal hij ook niet veel doen.(denk dat je dit stekkertje bedoelt)
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl