26 February 2014, 08:49
Hans,
Achter op kontaktslot zit een bruine schijf met veel pinnetjes. Die kun je van een latere types ook monteren. Achterzijde heeft 2 schroefjes. Beetje moeilijk om erachter te komen met de handen maar gaat net met een korte schroevendraaier!
Ik had hetzelfde fenomeen. Daarbij viel de kachel zelfs uit maar omdat ik op LPG reed merkte ik niet veel tijdens het rijden.
Succes..
Achter op kontaktslot zit een bruine schijf met veel pinnetjes. Die kun je van een latere types ook monteren. Achterzijde heeft 2 schroefjes. Beetje moeilijk om erachter te komen met de handen maar gaat net met een korte schroevendraaier!
Ik had hetzelfde fenomeen. Daarbij viel de kachel zelfs uit maar omdat ik op LPG reed merkte ik niet veel tijdens het rijden.
Succes..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..