8 February 2014, 01:01
Alle K-jet delen zijn getest, afgesteld of goedbevonden. Denk toch dat er iets in de brandstoftoevoer zit. Ga morgen pomp weer monteren, zonodig met bypass leidingen richting spinnekop.
Heb ook even gedacht aan een dicht brandstoffilter, maar dan zou ik geen brandstof bij de spinnenkop krijgen. Die krijg ik wel, veel zelfs. Toch meet ik geen systeemdruk op de bovenste aansluiting (ingang warmloopregelaar). Deze aansluitingen kan ik ook niet omgedraaid hebben omdat de banjo's M8 en M10 zijn. Zolang er geen systeemdruk is, doet K-jet niks.Morgen maar eens de drukmeter aansluiten op de ingang van de spinnekop.
Dank voor alle goede adviezen, wordt vervolgd !
Heb ook even gedacht aan een dicht brandstoffilter, maar dan zou ik geen brandstof bij de spinnenkop krijgen. Die krijg ik wel, veel zelfs. Toch meet ik geen systeemdruk op de bovenste aansluiting (ingang warmloopregelaar). Deze aansluitingen kan ik ook niet omgedraaid hebben omdat de banjo's M8 en M10 zijn. Zolang er geen systeemdruk is, doet K-jet niks.Morgen maar eens de drukmeter aansluiten op de ingang van de spinnekop.
Dank voor alle goede adviezen, wordt vervolgd !
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029