7 February 2014, 00:40
Wordt er zo langzamerhand simpel van.....
Alles gemonteerd zoals het hoort.
Weegklep afgesteld op de spinnekop, vervolgens halve slag voor een goed CO.
Drukmeter op de bovenste poort naar de warmloopregelaar.
Zekering 4 en 6 doorverbonden zodat pomp blijft draaien.
Drukmeter afgelezen: 0 druk........
Leiding los, pomp aan, tsunami aan brandstof..........
Brandstofpomp onder de auto vandaan.
Testopstelling gemaakt met drukmeter direct op de pomp.
Pomp aangezet, bij volle doorstroming druk onder 1 bar.
Kraan langzaam dichtdraaien, druk loopt op tot ver over 10 bar.........
Morgen maar eens druk meter bij de ingang van de spinnekop.
Schiet mij maar zolangzamerhand in een rubbertje...........
Alles gemonteerd zoals het hoort.
Weegklep afgesteld op de spinnekop, vervolgens halve slag voor een goed CO.
Drukmeter op de bovenste poort naar de warmloopregelaar.
Zekering 4 en 6 doorverbonden zodat pomp blijft draaien.
Drukmeter afgelezen: 0 druk........
Leiding los, pomp aan, tsunami aan brandstof..........
Brandstofpomp onder de auto vandaan.
Testopstelling gemaakt met drukmeter direct op de pomp.
Pomp aangezet, bij volle doorstroming druk onder 1 bar.
Kraan langzaam dichtdraaien, druk loopt op tot ver over 10 bar.........
Morgen maar eens druk meter bij de ingang van de spinnekop.
Schiet mij maar zolangzamerhand in een rubbertje...........
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029