8 January 2014, 12:11
Gecombineerd ja. Ik heb ÃÃn motor (de master motor) gebruikt voor de bestuurdersdeur. Deze motor 'trekt' en 'duwt' nu het originele deurpennetje op en neer waardoor het bestaande cv-systeem wordt geactiveerd. Van de draadboom van Spy dus enkel de kabels gelegd naar deze 'master'motor, knipperlichtjes, signaleringsLEDje, continu + en de aardedraad.
Terwijl ik dit typ is de oplossing wellicht het opspeuren van de originele relais van de CV in het dashboard en de sluit-puls van Spy die doorgaans naar de andere motoren loopt aan te sluiten op het originele 'sluit'-signaal. heb daar zo'n Youtube-filmpje van gezien.
Maar.. toch raar dat als je de bestuurdersdeur dichtgooit en je drukt het pinnetje in dat de CV niet werkt en als de deur open is en je drukt op het deurpennetje (wat dan de deur zelf niet vergrendeld) dat de rest van de deuren wel vergrendeld worden..
Terwijl ik dit typ is de oplossing wellicht het opspeuren van de originele relais van de CV in het dashboard en de sluit-puls van Spy die doorgaans naar de andere motoren loopt aan te sluiten op het originele 'sluit'-signaal. heb daar zo'n Youtube-filmpje van gezien.
Maar.. toch raar dat als je de bestuurdersdeur dichtgooit en je drukt het pinnetje in dat de CV niet werkt en als de deur open is en je drukt op het deurpennetje (wat dan de deur zelf niet vergrendeld) dat de rest van de deuren wel vergrendeld worden..
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.