14 December 2013, 11:36
Ach het blijft natuurlijk een kat en muis spelletje ;-) Ik hou van oude auto's zal er waarschijnlijk altijd in blijven rijden, tenzij het echt onmogelijk word gemaakt. Oude auto's rijden kost nu eenmaal geld en om de hobby te kunnen behouden is belastingvrij rijden wel lekker aangezien het onderhoudt nogal wat kost. Op een of andere manier is het nu een issue geworden om geen belasting te betalen bij mij, raar maar waar. De 1800 es als daily voor zon dikke 8 maanden en dan iets erbij voor in de winter en dat moet dan ook belastingvrij zijn, alleen maar om een statement te maken. Ik zie er gelukkig de lol wel van in. Verzinnen wat en waarmee haha. Ik vermaak me er wel mee. Misschien vind ik het ook wel te makkelijk om nu iets te kopen waarvoor ik belasting moet betalen of iets te houden waarvoor ik belasting moet gaan betalen.
Nope ik verzin wel wat...Deze winter gaat het blok uit de 1800 es revisie en tuning, en megasquirt erop met benzine en gasinjectie, lekker met laptopje op schoot de volvo afstellen ;-) ik vermaak me wel.
Nope ik verzin wel wat...Deze winter gaat het blok uit de 1800 es revisie en tuning, en megasquirt erop met benzine en gasinjectie, lekker met laptopje op schoot de volvo afstellen ;-) ik vermaak me wel.