24 October 2016, 22:30
Hallo,
ik rijd een 240 uit 1987 met b230k motor. Deze heeft wat specifieke onderdelen die misschien over een paar jaar echt schaars gaan worden. Bij mij in de buurt staat een soortgelijk type te koop voor niet veel (met wel teveel roest om nog serieus wat mee te willen), en ik overweeg die te kopen om te strippen voor onderdelen. Leer ik veel van en kan mooi een voorraadje aanleggen, toch.
Komt mijn vraag: als er eenmaal een casco staat wat naar de oud ijzerboer moet (hier vijf kilometer vandaan), wat zijn dan de spelregels? Komen ze die ophalen, waar moet ik rekening mee houden?
alvast bedankt voor de reacties en de tips!
groeten, Frank
ik rijd een 240 uit 1987 met b230k motor. Deze heeft wat specifieke onderdelen die misschien over een paar jaar echt schaars gaan worden. Bij mij in de buurt staat een soortgelijk type te koop voor niet veel (met wel teveel roest om nog serieus wat mee te willen), en ik overweeg die te kopen om te strippen voor onderdelen. Leer ik veel van en kan mooi een voorraadje aanleggen, toch.
Komt mijn vraag: als er eenmaal een casco staat wat naar de oud ijzerboer moet (hier vijf kilometer vandaan), wat zijn dan de spelregels? Komen ze die ophalen, waar moet ik rekening mee houden?
alvast bedankt voor de reacties en de tips!
groeten, Frank
Volvo 240 GL 1987, Volvo 245 GL aut. 1979, Volvo 164 1971 (verkocht).