13 November 2013, 13:51
BartWillem schreef:Tja, dan kan de overheid op hun beurt weer wijzen op het feit dat de enquete van Autobelangen ook onbetrouwbaar is (want die is natuurlijk enorm gekleurd). Het gekke is ook dat in diezelfde rapportage Autobelangen haar eigen ruiten in gooit: daaruit bleek dat meer dan 50% van de oldtimer diesel-auto's meer dan 15k/jaar rijdt en bij LPG was het nÃt ietsjes onder de 15k. Niet zo handig dus.Nee sorry, ben ik het niet mee eens. Informatie weglaten om je doel te bereiken, dat is nou precies hoe men dit soort voorstellen door de besluitvorming weet te duwen: onvolledige informatie verstrekken --> Betuwelijn, JSF, Noord-Zuidlijn..
Die info (15k km pj bij een oldtimer diesel) zou je dan moeten gebruiken om een goed tegenvoorstel te doen om dagelijks gebruik terug te dringen c.q. milieu te ontlasten.
Eerlijk duurt het langst.. Als je nu bewust informatie weglaat, ben je m.i. nooit meer een betrouwbare, ethische, integere partner/lobbyist.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)