14 October 2013, 10:56
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 October 2013, 11:06 door Dopski.)
Kleppen en nokkenas zou geen invloed moeten hebben op de compressie.
als het een K-jet motor is zou hij misschien gevoeliger zijn voor backfire's (op LPG). Kwestie van goed af stellen.
In een 240 is de B230xx standaard geleverd. Dus als je de bijbehorende B230xx motorsteunen hebt, kan je die gewoon plaatsen lijkt me. Of de plek op het chassis waar de motorsteunen staan moet anders zijn bij een B20-240 dan bij een latere B230-240, maar dat lijkt me stug.
Voor een carburateur motor, B230A bijvoorbeeld, hoef je vrij weinig te veranderen. Ga je naar een injectie motor B230F bijvoorbeeld, dan moet je benzineleidingen, brandstofpompen, kabelbomen, etc etc gaan overbouwen (zie topic van Arn02).
En ik zou ook gelijk je M40 of M45 vervangen door een M46 of M47 (incl cardanas).
als het een K-jet motor is zou hij misschien gevoeliger zijn voor backfire's (op LPG). Kwestie van goed af stellen.
In een 240 is de B230xx standaard geleverd. Dus als je de bijbehorende B230xx motorsteunen hebt, kan je die gewoon plaatsen lijkt me. Of de plek op het chassis waar de motorsteunen staan moet anders zijn bij een B20-240 dan bij een latere B230-240, maar dat lijkt me stug.
Voor een carburateur motor, B230A bijvoorbeeld, hoef je vrij weinig te veranderen. Ga je naar een injectie motor B230F bijvoorbeeld, dan moet je benzineleidingen, brandstofpompen, kabelbomen, etc etc gaan overbouwen (zie topic van Arn02).
En ik zou ook gelijk je M40 of M45 vervangen door een M46 of M47 (incl cardanas).