6 October 2013, 22:14
Ja, zuur, gelukkig is de video zelf iets genuanceerder dan het bericht eronder. Daar staat:
Er zijn ook bedrijven die al breder zijn gaan werken, dus ook onderhoud aan moderne Volvo's zijn gaan doen, bijvoorbeeld Nordicar.
In het filmpje komt duidelijk naar voren dat het grootste probleem zit in de onophoudende onzekerheid en daar ben ik het wel mee eens. We dachten dat we in april dit jaar wisten waar we aan toe waren...
Citaat:Aanleiding is het voorstel van staatssecretaris Frans Weekers van Financiën om de vrijstelling van motorrijtuigenbelasting voor een grote groep oldtimers af te schaffen.Dat vind ik nogal kort door de bocht. Het bestaan van de regeling heeft namelijk ook voor erg goede jaren, omzetten en marges gezorgd.
Er zijn ook bedrijven die al breder zijn gaan werken, dus ook onderhoud aan moderne Volvo's zijn gaan doen, bijvoorbeeld Nordicar.
In het filmpje komt duidelijk naar voren dat het grootste probleem zit in de onophoudende onzekerheid en daar ben ik het wel mee eens. We dachten dat we in april dit jaar wisten waar we aan toe waren...
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl