27 September 2013, 09:46
Beste BartWillem,
Met alle respect vind ik dat je wat dit onderwerp betreft een beetje gefrustreerd en verbeten overkomt. Het lijkt wel of je andere klassieker liefhebbers hun nadeel gunt, terwijl je er zelf geen direct voordeel aan hebt. Of heb jij zelf gewoon heel diepe zakken, waardoor het jou persoonlijk geen fluit uitmaakt? Voor veel klassieker liefhebbers heeft de voorgenomen wetswijziging financieel wel heel veel impact.
Het is toch feitelijk zo dat door het aantal (voorgenomen) wetswijzigingen in dit dossier in zo'n korte tijd niemand kon voorzien hoe hij of zij beter had kunnen handelen, en dat sommige klassieker rijders door de voorgenomen wetswijzigingen financieel een grote strop hebben? Dan is het toch goed dat iemand zich daar te weer tegen stelt, zoals het team van VrijstellingOldtimer?
Vrgr. Carlo
Met alle respect vind ik dat je wat dit onderwerp betreft een beetje gefrustreerd en verbeten overkomt. Het lijkt wel of je andere klassieker liefhebbers hun nadeel gunt, terwijl je er zelf geen direct voordeel aan hebt. Of heb jij zelf gewoon heel diepe zakken, waardoor het jou persoonlijk geen fluit uitmaakt? Voor veel klassieker liefhebbers heeft de voorgenomen wetswijziging financieel wel heel veel impact.
Het is toch feitelijk zo dat door het aantal (voorgenomen) wetswijzigingen in dit dossier in zo'n korte tijd niemand kon voorzien hoe hij of zij beter had kunnen handelen, en dat sommige klassieker rijders door de voorgenomen wetswijzigingen financieel een grote strop hebben? Dan is het toch goed dat iemand zich daar te weer tegen stelt, zoals het team van VrijstellingOldtimer?
Vrgr. Carlo
Volvo 240 sedan - 1984 *** Rover 2300 - 1981 *** Rover 3500 - 1981 *** SMV 8 (1958), 10 (1963) en 440 (1977) caravans