24 September 2013, 10:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 September 2013, 10:41 door Dopski.)
Het enige moeilijke is het "niet gebruiken in dec-feb" als ze dat gewoon achterwege laten is het voor het belangrijkste deel vereenvoudigd. En daarnaast heb ik nog niet gevonden of dit ook het standpunt is van de VVD-PvdA fracties in de 1e kamer, want met wat steun erbij kunnen ze het er alsnog doordrukken, hoeveel adviezen er ook zijn.
De huidige regelgeving is volgens mij gewoon prima (30jaar), waarom ze die niet even evalueren (eerste signalen zagen er goed uit) heb ik nooit begrepen. Wat ik wel begrijp is dat ze een begrotingstekort moeten dichten en dat er ergens geld vandaan getrokken moet worden. Vind dit wel een mooie:
De huidige regelgeving is volgens mij gewoon prima (30jaar), waarom ze die niet even evalueren (eerste signalen zagen er goed uit) heb ik nooit begrepen. Wat ik wel begrijp is dat ze een begrotingstekort moeten dichten en dat er ergens geld vandaan getrokken moet worden. Vind dit wel een mooie:
BartJu schreef:Typisch gevalletje van zo hard willen graaien dat alles door je vingers glipt...Dit geld zowel voor de profiteurs als mogelijk voor de overheid... :frown: