markfranken schreef:Interessant, dat LPG injectie verhaal, daar wil ik volgend jaar ook naar toe.
Ik heb effe een paar vraagjes:
- heb je specifiek voor dit type Stag gekozen, waarom juist deze en niet een andere?
- een vriend van mij heeft een soortgelijk systeem in zijn mercedes ingebouwd Link: http://www.benzworld.org/forums/w210-e-c...hotos.html
Hij heeft gekozen voor deze adapters, zodat hij niet hoeft te boren, heb jij hier specifiek juist niet voor gekozen? (ik weet ook pas net dat ze bestaan) http://autogas-lpg.co.uk/-pipe-and-hose-...1190A.html
- heb je ook een andere tank + aansluiting naar de verdamper nodig tov een traditionele verdamper?
- Ik heb voor dit systeem gekozen vanwege de betaalbaarheid en de recensies van anderen. Ik heb de Stag 300-isa2 genomen omdat-ie meer mogelijkheden heeft dan de andere AC systemen en maar een fractie meer kost. Maar het bleef ergens een gok natuurlijk.
- Die draadnippels zaten bij de levering en het boren en tappen van die gaatjes was niet veel werk. Niet naar andere opties gekeken, maar die adapters zien er prima uit. De MAP aansluiting die het systeem nodig heeft kon ik maken door een van de 3 boutjes die in het spruitstuk zitten te verwisselen door een nippel met draad die ik van een oud carb spruitstuk had gepakt. Dat scheelde weer iets. Zie derde foto van post #69
-Bestaande tank gebruikt. De afsluiter wordt door de Stag bediend. Eenvoudig aan te sluiten.
Zoals ik al schreef, het is mooi spul en ik vond het erg leuk om in te bouwen. Succes!