14 May 2013, 17:51
wat gebeurt er dus momenteel tot 2014 is dat de meeste auto's verkocht worden en verscheept worden naar het buitenland, veel op stalling gezet worden (en dus geschorst) en komt weekers erachter dat deze hele trammelant weinig tot geen nut heeft gehad waarvoor het kabinet hem uiteindelijk in de nek gaat staan hijgen (de beoogde 150 miljoen euro haalt hij er niet mee). Zal namelijk ook niet resulteren in de aanschaf van nieuwe auto's (meeste mensen die gebruik maken van de old timer regeling konden dit toen niet en nu niet). negatief neven effect zal zijn dat er VEEL oudere mooie auto's ook gewoon gesloopt of geëxporteerd worden en van de straat verdwijnen.
Laatste kans voor de old timers en de branche is dat de eerste kamer alsnog het voorstel afketst wat niet waarschijnlijk is. Ben namelijk benieuwd wat dit de branche namelijk gaat kosten en hoeveel minder belasting dit oplevert.
Laatste kans voor de old timers en de branche is dat de eerste kamer alsnog het voorstel afketst wat niet waarschijnlijk is. Ben namelijk benieuwd wat dit de branche namelijk gaat kosten en hoeveel minder belasting dit oplevert.
Volvo 264 GLE B27E '78 137.164 km