9 May 2013, 00:05
Dat poolse gasbruidje loopt inderdaad nog perfect. Echt fijn spul voor wat betreft mijn ervaringen tot dusverre.
Ik ga voor de M90 ombouw in principe gewoon het bijbehorende vliegwiel gebruiken. De B230FB die ik heb ingebouwd is meer een koppelrijder dan een toerenbeest, dus een licht(er) vliegwiel is niet nodig wat mij betreft. Mocht er ooit een turboblok ingaan - waar helemaal geen plannen toe zijn - kan er altijd nog een lichter exemplaar toegevoegd worden om sneller op druk te komen. Maar vooralsnog wil ik dit zo veel mogelijk een budget projectje laten zijn. Waarschijnlijk laat ik dit exemplaar een beetje afdraaien om weer een mooi oppervlakte te krijgen en eventueel een kilootje of zo eraf, als niet te kostbaar.
Ik wil het liefst de 940 aandrijfas gebruiken en geen opvulbussen. Ik moet dat deel van het verhaal nog allemaal even op een rijtje zetten.
Als het project plaats gaat vinden zal ik er weer een fotoblog van maken. Altijd leuk!
Ik ga voor de M90 ombouw in principe gewoon het bijbehorende vliegwiel gebruiken. De B230FB die ik heb ingebouwd is meer een koppelrijder dan een toerenbeest, dus een licht(er) vliegwiel is niet nodig wat mij betreft. Mocht er ooit een turboblok ingaan - waar helemaal geen plannen toe zijn - kan er altijd nog een lichter exemplaar toegevoegd worden om sneller op druk te komen. Maar vooralsnog wil ik dit zo veel mogelijk een budget projectje laten zijn. Waarschijnlijk laat ik dit exemplaar een beetje afdraaien om weer een mooi oppervlakte te krijgen en eventueel een kilootje of zo eraf, als niet te kostbaar.
Ik wil het liefst de 940 aandrijfas gebruiken en geen opvulbussen. Ik moet dat deel van het verhaal nog allemaal even op een rijtje zetten.
Als het project plaats gaat vinden zal ik er weer een fotoblog van maken. Altijd leuk!