25 April 2013, 23:58
danielk schreef:Ik heb een station en een sedan, de ruit van de sedan is gebarsten en niet APK waardig meer, verder wordt de roest steeds erger. De station heeft weer het probleem dat de motor op is en de OD defect is. Ga dus de motor overlepelen alle reserve spullen eraf en de auto afvoeren. Of gewoon beide behouden en 2x120 lappen en voor de 3 wintermaanden een gare bak erbij. Of toch alles afvoeren en een degelijke V70 erbij zoals mn vriendin ook heeft. Maar ik vind t zo een zielloze auto. Ben echt een liefhebber, waarom doen ze dit toch. Oke ik rij er bijna 1500km per week mee ivm werk, wil nu eenmaal niet aan een leasebak.
Heb al een leuke 142 van 72 op t oog, daar wil ik de wintermaanden ook wel in vertoeven. Of 2 jaar wachten en een leuke 240 van 75 rijden, ook prima. Nog even goed over nadenken.
Niet om het een of ander heur, maar ik geloof best dat je een liefhebber bent. Dan is het toch raar dat je dan de 240 weg wil doen omdat er belasting betaald moet worden, maar een dure V70 zou dan weer wel een optie zijn..