4 April 2006, 14:27
scimitar schreef:PP schreef:hehehe, finally de oorzaak>Een zeer efficiente oplossing. Helaas ook een illegale. Zeker als je wagen een U9 aanduiding op het kenteken heeft. Dat zijn afwijkingen t.o.v. de typegoedkeuring, uitkijken dus. Ja ik weet het. Een nieuwe katalysator kost (een) vermogen.
katalysator heeft de geest gegeven :lol: :lol: , verstopt de hele boel, en slecht starten en op toeren komen is een gevolg daarvan:lambda zit erin gechroeft en registreerd niet de gebruikelijke waarden, waardoor de hele ontstekingsunit van slag raakt :roll: , ik slijp donderdag de kat. eruit, even dichtlassen en hopelijk weer opgelost![]()
( en tegen 0,- kosten!
)
klopt, alleen rijd ik op LPG
en blijft m'n uitstoot/emissie dus binnen de perken :lol:autohandel is even laag pitje; eerst de ( hele hoop) $$$van de belasting terug, dan 404 spuiten
, dan twee x op vakantie, dan verbouwen, dan operatie, dan ( wellicht) nieuwe job
en ( hopelijk) weer nieuwe bolides
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl