24 April 2013, 05:45
Die rook en dat olieverbruik lijkt mij wel de moeite om te onderzoeken.
Ik kan je overigens wel mijn oliedruk gegevens geven. Op temperatuur is dit steeds rond de 4 bar vanaf 2000 toeren. Stationair valt het een beetje terug tot minimaal iets onder de 3 bar. Bij een koude start staat de wijzer wel eens rond de 2,5 bar, maar zodra ik de straat uit ben klimt de druk tot rond de 3 bar om vervolgens op temperatuur rond de 4 bar te staan.
Motor: B200, 45.000 km gelopen (revisie blok via Volvo)
Ik kan je overigens wel mijn oliedruk gegevens geven. Op temperatuur is dit steeds rond de 4 bar vanaf 2000 toeren. Stationair valt het een beetje terug tot minimaal iets onder de 3 bar. Bij een koude start staat de wijzer wel eens rond de 2,5 bar, maar zodra ik de straat uit ben klimt de druk tot rond de 3 bar om vervolgens op temperatuur rond de 4 bar te staan.
Motor: B200, 45.000 km gelopen (revisie blok via Volvo)
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)