23 April 2013, 19:38
@Joseph: Heeft die b230e injectoren die door een electrisch signaal geactiveerd worden, of zit er nog zo'n ouwe spinnekop op die motor? In het geval van het eerste zou je gewoon gasdamp injectie moeten kunnen rijden. Bij de Stag 300-isa2 zit een kabelboom met 2-polige mannetjes- en vrouwtjesstekkers die je tussen je motorkabelboom en de Bosch injectoren moet klikken. Daarmee leest de lpg-ecu de ontstekingstijden van benzine. Verder heeft hij gegevens nodig over het toerental (stekkertje op min v/d bobine en klaar), een voeding (stekkertje erbij in de plus-terminal op het linker binnenscherm, draad is al afgezekerd), een geschakelde plus (draadje op de plus v/d bobine) en een lambdasignaal. Je kan hier ook een aftermarket breedbandlambda voor gebruiken (uego).
Wat gebruiksgegevens betreft, daar moet je nog even op wachten want pas net geinstalleerd en moet nog goed gecallibreerd worden. Maar die twee-en-een-halve meijer die het me gekost hebt, heb ik er sowieso voor 1 januari uit in in vergelijk met benzine. Veel eerder al zelfs.
Het aansluitschema:
Wat gebruiksgegevens betreft, daar moet je nog even op wachten want pas net geinstalleerd en moet nog goed gecallibreerd worden. Maar die twee-en-een-halve meijer die het me gekost hebt, heb ik er sowieso voor 1 januari uit in in vergelijk met benzine. Veel eerder al zelfs.

Het aansluitschema:
![[Afbeelding: schemau.jpg]](http://imageshack.us/a/img202/3965/schemau.jpg)