23 April 2013, 06:47
Arno,
Die B230E heeft eigenlijk niks geen signalen en is voorzien van een K-Jet. Dus ook geen jet-tronic alleen een electrische ontsteking uit 1979!
Welke signalen heeft dit LPG systeem nodig om te werken? Krukaspositie (kan dit niet van de ontsteking komen?), Gasklep positie?, Snelheid??
Ziet er veelbelovend uit dit setje en hoor graag wat de verbruiksgegevens zijn.
Die B230E heeft eigenlijk niks geen signalen en is voorzien van een K-Jet. Dus ook geen jet-tronic alleen een electrische ontsteking uit 1979!
Welke signalen heeft dit LPG systeem nodig om te werken? Krukaspositie (kan dit niet van de ontsteking komen?), Gasklep positie?, Snelheid??
Ziet er veelbelovend uit dit setje en hoor graag wat de verbruiksgegevens zijn.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..