21 April 2013, 22:03
Volgens mij gaat het hier niet om de discussie welke gasinstallatie het schoonste is. . Terug on topic. Betalen moeten de veel gebruikers, waar ikzelf ook onder val. Eerlijk is eerlijk. De regel is niet bedoeld voor dagelijks woon werk verkeer en omdat de de grens is (straks was) 25 kreeg men steeds meer de keuze uit goede woon werk auto's van 25 jaar, niet alleen Volvo maar ook Audi 80 en 100, VW golf MK II, Jetta, Passat en ja zelfs Ford Siera en ga zo maar door. Dat kon niet langer (lees geld) en tuurlijk die oude bakken die stootten behoorlijk wat uit. Dus ik heb er op zich vrede mee. Alleen niet met het feit zo rigoureus gebeurt, eerst was het enige vorm van overgangs regeling zodat ook oldtimer bedrijven weten waar ze aan toe zijn en dan bedoel ik niet het importeren van late '86 ers. Gewoon duidelijkheid dit wordt de regeling en niet anders, nu laten ze ons eerst bijna een half jaar wachten (wat een hoop bedrijven en jonge monteurs (ik ken die jongens) de das om heeft gedaan) dat is gewoon niet reëel. Dat is het probleem met deze crises, mensen wachten af... waarom? Geen vertrouwen, het is net hoe de wind waait, ze geven geen duidelijkheid, vertrouwen.
Ok ik ben ook off topic, jammer dat ik na 14 jaar Volvo rijden het straks niet meer kan betalen als liefhebber.. (heb geen inkomen voor een Volvo 850 en een V40 heeft een Renault blok ;-)
Ok ik ben ook off topic, jammer dat ik na 14 jaar Volvo rijden het straks niet meer kan betalen als liefhebber.. (heb geen inkomen voor een Volvo 850 en een V40 heeft een Renault blok ;-)