17 April 2013, 07:47
Arn02 schreef:Heb ze gelezen, dank. Ga ik wel verbouwen in de toekomst, maar nu geen haast. Heb inmiddels de kat eruit en vervangen door een gewone voorpijp. Loopt al een heel stuk beter. Eigenlijk gewoon goed.
Zit door de griep geveld thuis, en uitgerekend vandaag een paketje uit Polen ontvangen:
De auto heeft al lpg op kenteken dus een kleine moeite (hoop ik) om dampgas in te bouwen. Setje kostte me EUR 250,- euri incl. verzending dus ook al is het feest misschien voorbij 1 januari aanstaande, dan nog haal ik dat er makkelijk uit. Daarbij zal ik hem gewoon op lpg houden en rijden als daily, dan maar wat mrb betalen. Ik moet er niet aan denken weer een bus aan te schaffen en te dieselen, of een of ander modern hok te rijden. Zoals ik iemand wel eens heb horen zeggen in een Discovery programma: "Take pride in your ride!"
Hmmm... Dat is wellicht ook iets voor de B230E op LPG (1:6). Volgens mij moet dat veel economischer kunnen. Is dat ook jou verwachting van deze set cq dat je zuiniger gaat rijden? Ik ga dit in de gaten houden en hoop dat de griep snel verdwenen is.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..