13 April 2013, 23:18
Vandaag en gisteren maar weer eens de hersens laten kraken. Deze week weer een onverklaarbare storing erbij: bij kontakt aan springt zekering 13............. Teruggezocht in Greenbooks, dat kan dus van alles zijn. Alle draden dan maar van zekering 13 af. Een voor een terug gestoken totdat de zekering weer springt. Brandstofpompen draaien tenminste. Raar hoor, 1 draadje hangt nu los en alles werkt.(?).
Eindelijk, ik kan weer verder met mijn hobby:k-jet (pffffff).
Deze week een kabelboom gemaakt waarbij ik apart de thermo-tijd schakelaar kan bedienen van het impulsrelais.
Ik kan dan een start simuleren waarbij ik zelf de tijd kan bepalen waarmee de koudstartinjector continue inspuit.
De klacht dat de motor verzuipt, zou ik zo moeten kunnen uitsluiten.Ik heb het idee dat er te lang continue wordt ingespoten.
Vanavond de motor droog gedraaid, alle bougies weer droog. Spannend moment: 2 seconden continue, daarna neemt het imppulsrelais het over: motor draait, en nog netjes ook.
Morgenochtend maar weer verder, ben benieuwd !
Eindelijk, ik kan weer verder met mijn hobby:k-jet (pffffff).
Deze week een kabelboom gemaakt waarbij ik apart de thermo-tijd schakelaar kan bedienen van het impulsrelais.
Ik kan dan een start simuleren waarbij ik zelf de tijd kan bepalen waarmee de koudstartinjector continue inspuit.
De klacht dat de motor verzuipt, zou ik zo moeten kunnen uitsluiten.Ik heb het idee dat er te lang continue wordt ingespoten.
Vanavond de motor droog gedraaid, alle bougies weer droog. Spannend moment: 2 seconden continue, daarna neemt het imppulsrelais het over: motor draait, en nog netjes ook.
Morgenochtend maar weer verder, ben benieuwd !
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029