10 April 2013, 22:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 April 2013, 22:40 door DennisvdB.)
Dat signaal vanaf de achteras sluit je niet direct aan op je kabelboom, maar vanaf de achteras naar het nieuwe type instrumentencluster, en vanuit het cluster weer naar de witte connector waar je LH2.4 mee aan hebt gesloten. Heeft te maken met een resistor in het cluster.
Ik zou het zelf niet aansluiten, als je na veel toeren stationair gaat draaien, regelt de computer de hogere toeren als fout. Signaal is origineel om te detecteren wanneer je afremt en veranderd zo het toerental/inspuitdruk.
Sluit je het niet aan, dan gaat ie na veel toeren ietwat hoger stationair lopen als je stil staat, contact aan en uit en het is over. Ik geloof dat de iets hogere toeren ong. 1100 toeren zijn.
Ik zou het zelf niet aansluiten, als je na veel toeren stationair gaat draaien, regelt de computer de hogere toeren als fout. Signaal is origineel om te detecteren wanneer je afremt en veranderd zo het toerental/inspuitdruk.
Sluit je het niet aan, dan gaat ie na veel toeren ietwat hoger stationair lopen als je stil staat, contact aan en uit en het is over. Ik geloof dat de iets hogere toeren ong. 1100 toeren zijn.