9 April 2013, 22:16
DennisvdB schreef:Mooi dat de dubbele stabi setup bevallen. Achter had je niet geloof ik?
Achter heb ik een enkele stabi gemonteerd.
Volvo 142 B23 schreef:Lekker bezig hoor. Voor wat betreft die bedradingsschema's. Dan verwijs ik altijd naar de greenbooks. Ofwel de werkplaats boeken van volvo zelf. Deze kun je vinden op www.k-jet.org . Ook voor andere klussen aan je auto erg handige boeken.
Ja die ken ik. Was alleen niet snugger genoeg ze erbij te hebben toen ik de bedrading uitpluisde.
Zondag op weg naar de elandrun merkte ik dat het diff olie lekte. En flink ook (daarom ook geen rondje parcours gedaan). Terplekke met een geleende krik niet veel kunnen vinden. Vandaag een nieuwe pakking afgehaald bij de bangarage en de deksel eraf gehaald. Van zwitserse makelij, zo bleek...
![[Afbeelding: 71704078.jpg]](http://imageshack.us/a/img856/6408/71704078.jpg)
Bovenin een doorgerot gat. Ik heb met m'n stomme paardekop niet goed genoeg gekeken voor ik die "nieuwe" achteras eronder monteerde. Maar goed, een relatief klein euvel en er zit nu een mooi aluminium deksel op van een 9-serie.
M'n pimp wielen gemonteerd. Binnenkort naar de poedercoater voor een echte verflaag.
![[Afbeelding: 39809253.jpg]](http://imageshack.us/a/img132/5797/39809253.jpg)
En als vlag op de modderschuit de steigerende elandjes die ik van Manders had gekocht op de elandrun.
![[Afbeelding: 59656264.jpg]](http://imageshack.us/a/img195/1835/59656264.jpg)
De auto heeft nog een paar kleine probleempjes (overdrive doet het nu al niet meer, ga ik waarschijnlijk bypassen) en stationair valt er wat op af te dingen. Ik moet eigelijk die code's uitlezen. Iemand in de buurt van A'dam die dat kan? Misschien kleppen stellen. Verder is het een heel fijn karretje geworden. Ik heb de b21a welgeteld 0 seconden gemist sinds de ombouw.