24 March 2013, 21:01
Vandaag nog het een en ander gedaan, zoals de remmen ontlucht met een maatje van me (altijd een fijn klusje), de stuurbekrachtigingspomp aangesloten, km-tellerkabel aangesloten, en nog wat van die kleine dingen. Ook twee extra gaten in de chassisbalken gemaakt voor de versnellingsbaksteun. Die kwam verder naar achter omdat de aw71 langer is dan de bw55 (had ik geen rekening mee gehouden). Gelukkig kwamen de achterste chassis gaten overeen met de voorste van de steun, dus ik hoefde alleen twee nieuwe achterste gaten te maken. Daarvoor de vloer opengeslepen zodat ik een "luikje" had, en een M10 moer erin gelast. Daarna luikje weer dichtgelast.
![[Afbeelding: 90210104.jpg]](http://imageshack.us/a/img7/7008/90210104.jpg)
Ik zat ook de motorkabelboom een beetje uit ze leggen en te pluizen. Een dingetje was me nog niet helemaal duidelijk. Ik kan het wel opzoeken in een schema, maar weet iemand waar die stekkertje mee verbonden moet worden? Een blauw en een rood/wit kabeltje. Blauw lijkt + bobine te zijn in de motorkabelboom.
![[Afbeelding: 90210104.jpg]](http://imageshack.us/a/img7/7008/90210104.jpg)
Ik zat ook de motorkabelboom een beetje uit ze leggen en te pluizen. Een dingetje was me nog niet helemaal duidelijk. Ik kan het wel opzoeken in een schema, maar weet iemand waar die stekkertje mee verbonden moet worden? Een blauw en een rood/wit kabeltje. Blauw lijkt + bobine te zijn in de motorkabelboom.
![[Afbeelding: 58422449.jpg]](http://imageshack.us/a/img96/3954/58422449.jpg)