23 March 2013, 16:21
Ik weet eigenlijk niet eens zo goed hoe pingelen hoort te klinken.
Kan dat als een rammelende bak spijkers klinken?
Ontsteking checken met een stroboscoop? dat valt te doen.
Vraag is alleen of de ontsteking zomaar kan verlopen.
Beetje achtergrondinfo: auto komt oorspronkelijk bij Kramer Klassiekers vandaan (oei), maar maat van me heeft sinds aankoop zowat alles vernieuwd.
Auto was dus goed onderhouden totdat hij (de eigenaar dus) een paar maanden geleden het tijdelijke met het eeuwige heeft verruild.
Nu rijdt zijn vrouw dus in de auto, en die heeft natuurlijk geen verstand van auto's.
Lijkt me dus stug dat de ontsteking in een paar maanden tijd, uit zichzelf, zomaar verkeerd is gaan staan?!?
Alle suggesties welkom.
Kan dat als een rammelende bak spijkers klinken?
Ontsteking checken met een stroboscoop? dat valt te doen.
Vraag is alleen of de ontsteking zomaar kan verlopen.
Beetje achtergrondinfo: auto komt oorspronkelijk bij Kramer Klassiekers vandaan (oei), maar maat van me heeft sinds aankoop zowat alles vernieuwd.
Auto was dus goed onderhouden totdat hij (de eigenaar dus) een paar maanden geleden het tijdelijke met het eeuwige heeft verruild.
Nu rijdt zijn vrouw dus in de auto, en die heeft natuurlijk geen verstand van auto's.
Lijkt me dus stug dat de ontsteking in een paar maanden tijd, uit zichzelf, zomaar verkeerd is gaan staan?!?
Alle suggesties welkom.
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)