22 March 2013, 00:32
Yellow240 schreef:Stan met z'n 1602 die rijdt met mij mee. Heb het gevoel dat hij liever heeft dat die 245 niet klaar is :lol:
Ik wil best met dat hok komen, maar eigenlijk moet-ie eerst de brug even op om de achterste keerring van de bak te vervangen, en ik moet iets aan een remslang doen. Vanaf volgende week weer vol aan de bak dus ik weet niet of het gaat lukken qua tijd. Maar goed, ik kom natuurlijk wel graag effe patsen met dat ding

Volvo Eindhoven schreef:De kleurcode staat op het andere schildje onder de motorkap, ter hoogte van de scharnieren onder de voorruit, misschien links en rechts verwisseld op RHD uitvoering
Bedankt, ik zal eens onder de kap snuffelen.
Vandaag weer flink tekeer gegaan. Schutbordpanelen erin, kabelboom erdoor, veerpoten en draagarmen eraan, remleidingen + hrc + rb + allemaal aangesloten, pedalenbak erin, en... hij's nu officieel RHD af! De verdammte Englander is nu gewoon LHD, zoals 't hoort. Want stuurhuis erin.
![[Afbeelding: 28352688.jpg]](http://imageshack.us/a/img836/9148/28352688.jpg)
Reservoirtje met afgedopt zijkanaal genomen. Mocht de automaat me ooit gaan vervelen (zeker een kans van) dan kan ik gelijk upgraden naar de m90 bak. Achteras heeft nl. al een hall sensor. Geen wonder dat de achteras die ik eronder vandaan heb gehaald geluid maakte trouwens. Ik kon de ingaande as 3-4 mm draaien zonder dat de steekassen iets deden.
![[Afbeelding: 81141725.jpg]](http://imageshack.us/a/img441/9815/81141725.jpg)
Leuk detail op de linker dorpel. In Engeland werden de Volvo's samen met de Datsuns verkocht. Sorry voor de slechte kwaliteit foto's/
![[Afbeelding: 49999367.jpg]](http://imageshack.us/a/img832/6595/49999367.jpg)