21 March 2013, 12:04
Arn02 schreef:Als ik het zo overzie valt de swap op zich nog wel mee. Een brug is wel handig want onder de auto moet de pomp en de retourleiding geplaatst worden. Ook het aanzuigstuk in de tank moet gewisseld. De meeste van die dingen zijn zwaar verroest, vooral de leidingbochtjes bovenop. Breken makkelijk af, bij mij al twee, waarvan het van een jammer was. De bangers gebruiken die dingen niet en ook de hogedrukpomp onder de auto niet, want fuel cell achterin. Dus goedkoop te regelen. Zonder de bangers was de helft van dit projectje niet mogelijk overigens. En pak ook de retourleiding onder een sloper/banger vandaan. Scheelt je weer een klein fortuin aan rood koper.
Als ik niet met de 02 kom en deze is af, mag je van mij de hele middag onder de kap kijken
Stan met z'n 1602 die rijdt met mij mee. Heb het gevoel dat hij liever heeft dat die 245 niet klaar is :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90