10 September 2012, 14:06
0.2 miljard, da's dus 200 miljoen. Met ca 1000 E/jr (mix van diesel/LPG/benzine) per auto is dat ca 200.000 oldtimers.
Hoeveel zijn het er nu?
Ook moet dat in 2017 zoveel opleveren. Wat in 2013, 14, 15 en 16?
Zelf zou ik de grens van 31-12-1977 wel netjes vinden, blaauwe platen belastingvrij, gele niet.
(al moet ik toegeven dat dat misschien komt omdat ik dan dus weer safe zit)...
En zoals links hierboven aangeven: diverse partijen zijn al voor, kennelijk. Dat zou wel eens waarheid kunenn worden, al is nog ondudielijk hoe.
Alleen nieuwe import auto's? Of pas na 25 jaar betalen in NL? Of alleen op originele brandstof? Of, of of...
Alle partijen het eens, dat was ooit ook met gratis kinderopvang, alle partijen hadden het erover.
Eerste dat gebeurde na verkiezingen was prijsverhoging. Maar dat is natuurlijk andersom qua geld-flow.
Zullen dus niet veel kunnen doen, behalve afwachten wat er woensdag, en erbna gaat gebeuren.
Hoeveel zijn het er nu?
Ook moet dat in 2017 zoveel opleveren. Wat in 2013, 14, 15 en 16?
Zelf zou ik de grens van 31-12-1977 wel netjes vinden, blaauwe platen belastingvrij, gele niet.
(al moet ik toegeven dat dat misschien komt omdat ik dan dus weer safe zit)...
En zoals links hierboven aangeven: diverse partijen zijn al voor, kennelijk. Dat zou wel eens waarheid kunenn worden, al is nog ondudielijk hoe.
Alleen nieuwe import auto's? Of pas na 25 jaar betalen in NL? Of alleen op originele brandstof? Of, of of...
Alle partijen het eens, dat was ooit ook met gratis kinderopvang, alle partijen hadden het erover.
Eerste dat gebeurde na verkiezingen was prijsverhoging. Maar dat is natuurlijk andersom qua geld-flow.
Zullen dus niet veel kunnen doen, behalve afwachten wat er woensdag, en erbna gaat gebeuren.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005