1 August 2012, 15:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 1 August 2012, 15:06 door ZwerverRoodbaard.)
Waarom het belastingsvoordeel aanpakken? Het is toch juist dat je met dit belastingsvoordeel als liefhebber ÃÃn of een paar extra auto's kan bezitten als rollend historisch erfgoed?
Mensen vergeten ook dat de maandelijkse belastingskosten in het niets vallen, mocht je met zo'n auto dagelijks willen rijden (brandstofkosten, extra onderhoud e.d.).
Wellicht moeten we dan toch naar een systeem waarbij de kilometers geregistreerd worden (op Nederlandse wegen) en mocht je er boven komen dan mag je met de knip wapperen.
Het valt me ook op dat er weinig tegenonderzoek komt die alles weer een beetje in perspectief zet.
Je hoort alleen maar dezelfde geluiden en dat is nu net het enigste wat de meeste horen, wellicht moet de FEHAC is iets op gaan zetten?
In mijn opinie weer zo'n typisch geval van de oogkleppen op hebben!
Mensen vergeten ook dat de maandelijkse belastingskosten in het niets vallen, mocht je met zo'n auto dagelijks willen rijden (brandstofkosten, extra onderhoud e.d.).
Wellicht moeten we dan toch naar een systeem waarbij de kilometers geregistreerd worden (op Nederlandse wegen) en mocht je er boven komen dan mag je met de knip wapperen.
Het valt me ook op dat er weinig tegenonderzoek komt die alles weer een beetje in perspectief zet.
Je hoort alleen maar dezelfde geluiden en dat is nu net het enigste wat de meeste horen, wellicht moet de FEHAC is iets op gaan zetten?
In mijn opinie weer zo'n typisch geval van de oogkleppen op hebben!
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412