3 October 2012, 07:24
En nu 3 dagen later schakelt het allemaal weer als een nieuwe!!!!!
Wat is er zo dynamisch in die Automaat?
Ergens een vervuiling in de olieleidingen?
Beste remedie om toch nog maar eens een keer te verversen? Of bakwissel.
In uiterste bij bakwissel (ligt nog een bak van een B230F ergens te slingeren) ook de koppelomvormer overzetten?
Ik heb nog nooit verschil gezien in koppelomvormers qua pasvorm. Maar moet een koppelomvormer altijd in combinatie met de bijbehorende bak/motor combi worden gebruikt? Wat gebeurt er als er een BW55 koppelomvormer gebruikt wordt met een latere AW71L bak met in een keer een B230E ervoor in plaats van de B21A?
Ik hoor graag.
Wat is er zo dynamisch in die Automaat?
Ergens een vervuiling in de olieleidingen?
Beste remedie om toch nog maar eens een keer te verversen? Of bakwissel.
In uiterste bij bakwissel (ligt nog een bak van een B230F ergens te slingeren) ook de koppelomvormer overzetten?
Ik heb nog nooit verschil gezien in koppelomvormers qua pasvorm. Maar moet een koppelomvormer altijd in combinatie met de bijbehorende bak/motor combi worden gebruikt? Wat gebeurt er als er een BW55 koppelomvormer gebruikt wordt met een latere AW71L bak met in een keer een B230E ervoor in plaats van de B21A?
Ik hoor graag.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

