Tuurlijk kan je dat, bij de B20 is alles nog wat beter te bereiken als bij de 240 motoren. Een paar krikjes en blokken zijn wel handig om de bak geleidelijk te laten zakken en stijgen.
Het motorblok hang ik vast aan een balk over de voorschermen. Blok weegt ca. 150 kg, de bak iets van 30 kg, makkie.
Ik heb de plaat tot nu op 't oog toe gecentreerd met mijn duim, ik denk dat je wel 1 mm uit het midden mag zitten. Als je de bak plaatst, is het handig deze in een versnelling te zetten zodat je met de uitgaande as de ingaande kan verdraaien, zodat deze in vertanding vd kopp.plaat schuift.
Het motorblok hang ik vast aan een balk over de voorschermen. Blok weegt ca. 150 kg, de bak iets van 30 kg, makkie.
Ik heb de plaat tot nu op 't oog toe gecentreerd met mijn duim, ik denk dat je wel 1 mm uit het midden mag zitten. Als je de bak plaatst, is het handig deze in een versnelling te zetten zodat je met de uitgaande as de ingaande kan verdraaien, zodat deze in vertanding vd kopp.plaat schuift.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

