20 October 2012, 21:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 October 2012, 22:06 door Marc1970.)
Gelukkig is de BW35 nog geen overdreven zeldzame bak. Hier wat links:
http://www.stag.org.uk/forum/archive/ind...15203.html
http://roverp5.proboards.com/index.cgi?b...hread=4114
http://www.cvi-automotive.se/en/articles...shaft-bw35 Ziet er uit als een gewone keerring, die kan je er meest ook wel van buitenaf uitwrikken met een schroevedraaier of zo.
En dan de keerringen er met een keerringplaatser (google oil seal installer) op duwen.
Ik denk dat de motor ook wel ver genoeg achterover kan laten zakken om de as eruit te trekken, maar wie weet wat voor doedah's er dan los raken en naar beneden vallen.
http://www.stag.org.uk/forum/archive/ind...15203.html
http://roverp5.proboards.com/index.cgi?b...hread=4114
http://www.cvi-automotive.se/en/articles...shaft-bw35 Ziet er uit als een gewone keerring, die kan je er meest ook wel van buitenaf uitwrikken met een schroevedraaier of zo.
En dan de keerringen er met een keerringplaatser (google oil seal installer) op duwen.
Ik denk dat de motor ook wel ver genoeg achterover kan laten zakken om de as eruit te trekken, maar wie weet wat voor doedah's er dan los raken en naar beneden vallen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969