28 March 2012, 21:25
Ik moet mezelf helaas iets bijstellen nu ik wil dat het origineel oogt. ik laat de originelen radio er in zitten maar ga een aparte schakeling netjes wegwerken dat ik mijn eigen muziek toch kan afspelen (aangezien mijn eerste plan niet gaat werken aangezien mijn radio maar tot 104 FM kan ontvangen en ik 107.3 nodig heb maar ja) dus misschien dat ik voor een andere dim optie die het wel goed doet (A) en anders gewoon door solderen (helaas). morgen voor mn rijbewijs op hoop dat ik slaag anders zal ik de sinaasappel moeten laten wachten.
Nog een kleine technisch update : morgen komt nieuw luchtfilter binnen aangezien het oude meer rommel dan filter was. Dan heb ik meteen het onderhoud helemaal rond. hoop dinsdag de 1e 100 kilometer op de teller te kunnen zetten. bedacht me gisteren ineens toen het tellerwerk der in zat verrek vergeten de kilometerkabel vergeten aan te sluiten dus maar even snel gedaan (A)
Nog een kleine technisch update : morgen komt nieuw luchtfilter binnen aangezien het oude meer rommel dan filter was. Dan heb ik meteen het onderhoud helemaal rond. hoop dinsdag de 1e 100 kilometer op de teller te kunnen zetten. bedacht me gisteren ineens toen het tellerwerk der in zat verrek vergeten de kilometerkabel vergeten aan te sluiten dus maar even snel gedaan (A)