25 March 2012, 22:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 March 2012, 22:46 door Laurens Zondag.)
dankjewel voor de foto's het klopt inderdaad dat ik nog vrij jong ben nog geen maand 18. maar hoor van veel kanten dat ik eigenlijk zn beetje in een verkeerde tijd ben geboren ik heb nooit cd's geluisterd altijd lp's draai ze nu nog steeds. Dit project zal dan ook niet snel gaan ivm de geldkraan maar ja ik doe mn best alles op zn tijd vervangen en een hoop zelf doen scheelt al een hoop 
Ja ik wil der in de loop van de tijd nog een keer een 4 bak met overdrive onder leggen *als dit mogelijk is en daar financieel toe instaat ben* puur om als het nodig is op de snelweg de auto wat sneller voorbij te zijn voor de veiligheid. verders wil ik hem zo orgineel mogelijk houden.

Ja ik wil der in de loop van de tijd nog een keer een 4 bak met overdrive onder leggen *als dit mogelijk is en daar financieel toe instaat ben* puur om als het nodig is op de snelweg de auto wat sneller voorbij te zijn voor de veiligheid. verders wil ik hem zo orgineel mogelijk houden.