3 March 2012, 19:17
Ik heb de ontsteking op +/- 6 graden gezet. Ik heb nu geen backfire's meer alleen komt er weer een maar..
Nu start hij goed en loopt hij een aantal seconden perfect > de luchtschuif gaat omhoog
Dan ineens zakt hij ineens naar beneden in de toeren > de luchtschuif gaat vrij snel naar beneden meestal slaat hij dan af.
Ik heb het gevoel dat het toch in de carburateur zit.
Er dient zich ook een ander probleem voor: natte voeten
lekkage van koelvloeistof aan de bestuurderskant bij midden console (kachel lekkage)
Ik probeer het positief te blijven zien(soms wel moeilijk)...leerzame hobby
Nu start hij goed en loopt hij een aantal seconden perfect > de luchtschuif gaat omhoog
Dan ineens zakt hij ineens naar beneden in de toeren > de luchtschuif gaat vrij snel naar beneden meestal slaat hij dan af.
Ik heb het gevoel dat het toch in de carburateur zit.
Er dient zich ook een ander probleem voor: natte voeten
lekkage van koelvloeistof aan de bestuurderskant bij midden console (kachel lekkage)
Ik probeer het positief te blijven zien(soms wel moeilijk)...leerzame hobby