25 February 2012, 16:48
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 February 2012, 17:03 door Jeroen V.)
Allen dank voor het meedenken, helaas heeft het iets naar voren plaatsen niet geholpen en is het blok wederom besmeurd. Vanmiddag de boel maar weer even losgehad en de keerring wat naar achter geplaatst. Net even een ritje gemaakt en het euvel blijft.
Ik begin ook een beetje te denken aan teveel druk opbouw, weet alleen niet goed hoe ik dit kan controleren. De flametrap is schoon en voel ook dat het kleine slangetje een beetje blaast de aansluiting op het spruitstuk zuigt.
Is er een gedegen test om te bepalen of het blok last van overdruk heeft?
Als het nokkenastandwiel eraf is is duidelijk te zien dat het oliespoor begint bij de nokkenaskeerring
![[Afbeelding: lekkage_olie.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/lekkage_olie.jpg)
Erg handig, geen gedoe meer met extra tools deze jongen op de moer van het nokkenastandwiel en los. Leuk prijsje ook bij bv Conrad:
Ik begin ook een beetje te denken aan teveel druk opbouw, weet alleen niet goed hoe ik dit kan controleren. De flametrap is schoon en voel ook dat het kleine slangetje een beetje blaast de aansluiting op het spruitstuk zuigt.
Is er een gedegen test om te bepalen of het blok last van overdruk heeft?
Als het nokkenastandwiel eraf is is duidelijk te zien dat het oliespoor begint bij de nokkenaskeerring
![[Afbeelding: lekkage_olie.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/lekkage_olie.jpg)
Erg handig, geen gedoe meer met extra tools deze jongen op de moer van het nokkenastandwiel en los. Leuk prijsje ook bij bv Conrad:
![[Afbeelding: slagjongen.jpg]](http://i901.photobucket.com/albums/ac213/Jeroen245/slagjongen.jpg)