20 February 2012, 13:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 February 2012, 13:36 door Rubicon.)
Hier staat ie online:
klik
Ik denk dat okkehel de luchtschuif bedoelt. Het is normaal dat het toerental reageert als je de schuif op of neer beweegt. Hij hoort echter bovenin niet vast te komen zitten!
De schuif wordt door middel van vacuüm op en neer bewogen, dus dat hoort soepel te gaan zonder weerstand.
Haal de schuif weer uit de carb en inspecteer of je die wel goed hebt geplaatst. Het membraan hoort bovenaan op de luchtschuif rondom rond goed in de uitsparing te vallen en mag natuurlijk geen beschadigingen (gaatjes) vertonen. Zo'n beschadiging is zeer snel gemaakt, ook al is het een nieuw membraan. Even tegen het licht houden en voorzichtig tussen je vingers opspannen.
klik
Ik denk dat okkehel de luchtschuif bedoelt. Het is normaal dat het toerental reageert als je de schuif op of neer beweegt. Hij hoort echter bovenin niet vast te komen zitten!
De schuif wordt door middel van vacuüm op en neer bewogen, dus dat hoort soepel te gaan zonder weerstand.
Haal de schuif weer uit de carb en inspecteer of je die wel goed hebt geplaatst. Het membraan hoort bovenaan op de luchtschuif rondom rond goed in de uitsparing te vallen en mag natuurlijk geen beschadigingen (gaatjes) vertonen. Zo'n beschadiging is zeer snel gemaakt, ook al is het een nieuw membraan. Even tegen het licht houden en voorzichtig tussen je vingers opspannen.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)