5 February 2012, 11:44
Heb nu ook een pekelbakkie gekocht: een twingo uit 1993. Deze was eerder in mijn bezit geweest maar de nieuwe eigenaren ruildehem in op een nieuwe. Zij kregen er 400 euro voor bij wijze van actie. Ik heb ze 500 euro gegeven omdat er net helemaal nieuwe remmerij op is gekomen aan de achterkant. Hij zou weggaan naar een opkoper maar dat vond ik zonde. Er zit een nieuw subframe in , waterpomp en radiateur en carterpan. De auto is weliswaar niet veel waard maar wel goed. Ik ga hem dus gebruiken als reserve auto en soort van pekelbak. Nu hoeven de reparaties ook niet supersnel invoerde gemaakt te worden.
De v70 heeft ook eea meegemaakt zoals te lezen in 850 forum. Komt neer op vervangen van achteras die was gebroken. Die is vervangen door een andere as die van een C70 kwam en die zijn 5 cm langer...... Nu kwamen de wielkasten op de band bij diep inveren..... Is nu weer vervangen door goede as. Aanstaande vrijdag wordt hij opnieuw uitgelijnd.
De 245 heeft nog kuren met de knipperlichten en ik moet dus de voorwielen nog wisselen. Kan nu op mijn gemak. Ook wil ik nog het achterzijruitrubber vervangen of inelk geval goed schoonmaken en al of niet met kit terugplaatsen zodat er daar geen water meer binnen kan kruipen... Verder loopt hij als een speer!
De v70 heeft ook eea meegemaakt zoals te lezen in 850 forum. Komt neer op vervangen van achteras die was gebroken. Die is vervangen door een andere as die van een C70 kwam en die zijn 5 cm langer...... Nu kwamen de wielkasten op de band bij diep inveren..... Is nu weer vervangen door goede as. Aanstaande vrijdag wordt hij opnieuw uitgelijnd.
De 245 heeft nog kuren met de knipperlichten en ik moet dus de voorwielen nog wisselen. Kan nu op mijn gemak. Ook wil ik nog het achterzijruitrubber vervangen of inelk geval goed schoonmaken en al of niet met kit terugplaatsen zodat er daar geen water meer binnen kan kruipen... Verder loopt hij als een speer!